e-business company

management - advies - beheer - support

 
Koninklijke_INretail_logo_yellowblack.png

Business partner

e-business company is business partner van Inretail, dè brancheorganisatie voor iedereen die een (web) winkel heeft in de NON- FOOD Retail.

e-business company is door Inretail geselecteerd om leden van Inretail te ondersteunen met vraagstukken rondom automatisering. Dit kan bijvoorbeeld winkelautomatisering (POS), e-commerce automatisering, en of personeelsplanning automatisering zijn.

e-business company adviseert geheel onafhankelijk van aanbieders van software. Ons advies leidt bovendien niet altijd tot nieuwe automatisering, ook kan het beter en of anders gebruiken van uw huidige software tot goede resultaten leiden.

 
De basis voor ons advies is onze quickscan. Met deze scan krijgt u een heldere rapportage van uw huidige ICT landschap, beschikbare verbeterpunten en oplossingsrichtingen. Hierna kunnen we eventuele vervolgstappen bepalen.

Quickscan (Fase 1)

Vanuit onze ruime ervaring met het adviseren van retailers op het gebied van automatisering en procesmanagement hebben wij een quickscan ontwikkeld. Met dit traject krijgt u concrete handvatten aangereikt om verbeteringen door te voeren . Er wordt o.a. inzicht gegeven in de huidige stand van zaken, de beschikbare verbeterpunten en oplossingsrichtingen. De scan bestaat uit de volgende onderdelen: online vragenlijst - bedrijfsbezoek - rapportage. Kosten: € 500,-


POS advies (Fase 2)

Binnen het domein POS (Point of Sale) hebben wij alle kennis in huis om u een gedegen vervolg (na analyse) advies te geven over uw huidige POS systeem en of over een nieuw te implementeren POS systeem. A.d.h.v onze quickscan brengen wij uw behoeften, processen en ambities nader in beeld. Selecteren we op basis van onze inventarisatie de geschikte POS systemen. Wij kijken daarbij niet alleen naar “functionaliteiten” maar zeker ook naar de toekomstgerichtheid van het systeem , het “open karakter en het beschikbare budget.


Omnichannel advies (Fase 2)

De Retail verandert in razend snel tempo. Uw klanten kopen en oriënteren zich totaal anders dan voorheen. De winkel was vroeger het startpunt voor een aankoop en of het orienteren naar producten. Nu weet de klant precies wat hij of zij wil kopen en bent u slchts één van de mogelijkheden om dat product aan te schaffen. U concurreert daarin met grote platformen zoals BOL.com, Zalando en binnenkort Amazon. Hoe zorgt u dat u vindbaar bent en aantrekkelijk blijft voor de consument? En dat uw unieke toegevoegde waarde duidelijk is? Wij kunnen u adviseren over een passende strategie en de juiste systemen voor u selecteren. Ook kunnen wij u begeleiden bij de implementatie van eventuele nieuwe systemen en processen die er nodig zijn om aan de behoeften te voorzien. Ook dit traject wordt gestart met onze quickscan.